Cerere returnare bilete

Biletele de spectacol sunt tratate ca si exceptii privind returnarea produselor achizitionate la distanta conform OUG nr 34/2014, si astfel consumatorul nu are drept de retragere.

Folosind formularul de mai jos puteti inregistra o cerere de returnare a contravalorii biletelor achizitionate in cazul unui eveniment anulat/amanat sau in situatia in care comanda dumneavoastra beneficiaza de optiunea Carefree.


    Va rugam sa specificati numarul de bilete pe care doriti sa-l returnati din comanda.


    Informatiile bancare de mai jos sunt necesare in cazul in care comanda a fost achitata cu mai mult de 6 luni in urma sau in cazul in care cardul utilizat initial nu mai este activ.

    (max. 24 caractere)





    Stimati clienti,

    Ulterior măsurilor restrictive impuse de autoritati ca urmare a pandemiei Covid 19, toate evenimentele, activitatile culturale, stiintifice, artistice, religioase, sportive, de divertisment care, initial, au fost amanate pana la data de 31.03.2020, au fost, ulterior suspendate conform art.2 alin.1 din Ordonanta 1/2020 MILITARĂ privind unele măsuri de primă urgenţă care privesc aglomerările de persoane şi circulaţia transfrontalieră a unor bunuri, emisă de către Ministerul Afacerilor Interne, la adata de 17.03.2020.

    Toti organizatorii de evenimente au fost, astfel, obligati sa reprogrameze sau sa anuleze cea mai mare parte a evenimentelor la care subscrisa, EVENTIM.RO S.R.L. a fost mandatata sa vanda bilete.

    Va subliniem si pe acesta cale ca EVENTIM.RO S.R.L. nu organizeaza evenimentele, ci doar vinde biletele in numele si pe seama organizatorilor, colectand, in acelasi mod contravaloarea biletelor, pe care o achita acestora.

    Astfel, organizatorii sunt cei care, pusi fara voia lor intr-o situatie dificila, sunt suverani in a decide asupra amanrii, anularii finale precum si a modalitatilor concrete de rambursare a contravalorii respectivelor bilete, cu mentiunea ca, in toate cazurile, rambursarea se efectueaza din fondurile proprii ale organizatorilor.

    Suntem constienti de faptul ca si dumneavoastra sunteti pusi intr-o situatie absolut exceptionala din cauza situatiilor neprevazute si a masurilor restrictive impuse de autoritati din cauza epidemiei Covid 19.

    In acest sens, vom continua sa va informam in ceea ce priveste deciziile specifice ale fiecarui organizator referitoare la evenimentele organizate de catre acestia, pe masura ce ne parvin aceste informatii.

    De asemenea, va aducem la cunostinta dispozitiile art.32 din OUG 70/2020 (redate in cele ce urmeaza), intrata in vigoare la data de 14.05.2020, care reglementeaza situatia evenimentelor si festivalurilor ce urmau a fi sustinute in perioada 8 martie – 30 septembrie 2020 sau in perioada in care se suspenda dreptul de organizare a acestor evenimente si festivaluri.

    Ordonanta urgenta 70/2020 privind reglementarea unor măsuri, începând cu data de 15 mai 2020, în contextul situaţiei epidemiologice determinate de răspândirea coronavirusului SARS-CoV-2, pentru prelungirea unor termene, pentru modificarea şi completarea Legii nr. 227/2015 privind Codul fiscal, a Legii educaţiei naţionale nr. 1/2011, precum şi a altor acte normative

    CAPITOLUL VI:Măsuri în vederea sprijinirii industriei evenimentelor culturale în contextul situaţiei epidemiologice determinate de răspândirea coronavirusului SARS-CoV-2

    Art. 32
    (1)Prin excepţie de la prevederile referitoare la dreptul de retragere, aşa cum este acesta reglementat de Ordonanţa de urgenţă nr. 34 din 4 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative, pentru evenimentele şi festivalurile ce urmau a fi susţinute în perioada 8 martie – 30 septembrie 2020, sau în perioada în care se suspendă dreptul de organizare a evenimentelor şi festivalurilor, dacă această dată depăşeşte intervalul anterior menţionat, urmează să se aplice următoarele reguli:

    a)în cazul reprogramării evenimentului sau festivalului, participantul la eveniment sau festival va putea folosi biletul de acces achiziţionat, beneficiind de toate drepturile conferite de biletul de acces la data reprogramării evenimentului sau festivalului. Data reprogramării evenimentului sau festivalului nu poate depăşi data de 30 septembrie 2021.

    b)în cazul anulării evenimentului sau festivalului sau în cazul imposibilităţii folosirii biletului de acces la data reprogramării evenimentului sau festivalului, participantul la eveniment sau festival va primi din partea organizatorului un voucher pentru întreaga sumă plătită organizatorului, voucher ce va fi folosit pentru achiziţionarea de produse sau servicii din gama oferită de către organizator, conform unui regulament detaliat comunicat de către organizator.

    c)în cazul în care voucherul nu este folosit pentru achiziţionarea de produse sau servicii până cel târziu la data de 30 septembrie 2021, organizatorul va rambursa toate sumele pe care le-a primit din partea consumatorului până la 31 decembrie 2021.

    (2)Organizatorul are obligativitatea de a oferi un termen de cel puţin 30 zile cumpărătorului de bilete pentru a opta între păstrarea valabilităţii biletului pentru evenimentul sau festivalul reprogramat sau transformarea lui în voucher cu valoare. După expirarea celor 30 de zile biletul devine automat valabil pentru ediţia reprogramată a evenimentului sau festivalului.

    Organizatorul este responsabil pentru comunicarea perioadei de preschimbare a biletelor in vouchere.

    Reguli serviciu Carefree

     Cu toate ca pentru biletele vandute in numele si pe seama organizatorilor clientii finali nu se bucura de dreptul de retragere, Eventim.RO a creat serviciul conex Eventim Carefree, care va opera conform clauzelor urmatoare.

    In momentul in care se realizeaza o comanda online, clientii pot alege serviciul Carefree, serviciu ce le ofera posibilitatea viitoare de a denunta unilateral contractul de vanzare incheiat pana la momentul desfasurarii evenimentului si de a cere returnarea contravalorii biletelor achizitionate, prin achitarea unui procent de 5,5 % din valoarea totala a biletelor, odata cu efectuarea comenzii, acesta reprezentand taxa Eventim Carefree.

    Returnarea se poate face:

    integral – optiune valida pentru solicitarile primite de Eventim.RO cu cel putin 14 zile inainte de inceperea evenimentului

    50% din valoarea biletelor (optiune valida pentru solicitarile primite intre 13 si 7 zile inainte de inceperea evenimentului).

    Atenție! La calculul valorii biletelor ce urmează a fi restituită nu se vor lua în considerare contravaloarea serviciilor de intermediere, administrare comanda, precum si a serviciilor conexe acestora (exemplu: Eventim Carefree, transport si livrare bilete, etc.).

    Serviciul Eventim Carefree nu se poate adauga DUPA finalizarea comenzii.

    Serviciul Eventim Carefree este valabil pana la data inscriptionata pe bilet ca fiind data programata pentru desfasurarea evenimentului si nu mai este valabil in cazul amanarii/reprogramarii acestuia.

    In timpul procesului de cumparare, optiunea Eventim Carefree apare in pasul alegerii modalitatii de plata. Pentru a finaliza procesul de cumparare, este obligatoriu sa alegeti Da sau Nu pentru serviciul Carefree. Daca este selectata optiunea Da, Eventim Carefree apare ca un articol in cosul de cumparare (5.5% din valoarea biletelor din cosul de cumparaturi).

    Optiunea Eventim Carefree poate sa fie selectata doar pentru intreaga comanda (pentru toate biletele puse in cos).

    Clientii care au activat optiunea Eventim Carefree si doresc returnarea banilor trebuie sa solicite acest lucru prin:
    – solicitare trimisa la sediul Eventim.ro
    – e-mail la adresa contact@eventim.ro
    Pentru a incepe procesul de returnare a contravalorii biletelor, clientul trebuie sa trimita biletul in original la sediul Eventim.ro! Data postei trebuie sa se incadreze in intervalele mentionate la art.4.3. de mai sus.

    Eventim Carefree nu se aplica in cazul intrarii organizatorului in insolventa.

    Biletele fizice trebuie trimise prin curier, la sediul central București, B-dul.Unirii nr.45, bloc E3, scara 2B, etaj 2, ap.63, Sector 3, banii fiind returnati in contul din care a fost facuta plata. Costul pentru transmiterea biletelor fizice prin curier este suportat de catre cumparator.