Festivalul George Enescu – 2019

Biletele individuale pentru festivalul George Enescu 2019 se pun in vanzare pe 6 martie la ora 12:00 pe site-ul www.eventim.ro si la punctul de lucru cu clientii de pe bulevardul I.C. Bratianu, nr. 6 din incinta Cinema Pro. Programul de lucru este 12:00 si 21:00.

Pasi de achizitionare

  1. Creati-va un cont pe site-ul Eventim sau actulizati datele (parola) inainte de 6 martie.
  2. Logati-va in cont inainte de inceperea vanzarii biletelor.
  3. Dupa ce intrati pe site-ul www.eventim.ro, dati click pe sectiunea destinata festivalului si veti fi redirectionati catre pagina festivalului.
  4. Dati click pe seara pentru care doriti achizitionarea biletelor. Va rugam sa aveti in vedere ca biletele selectate raman in cosul de cumparaturi 22 de minute. Daca acest timp este depasit, biletele expira din cosul de cumparaturi.
  5. Selectati planul de sala si alegeti-va locurile dorite. Puteti selecta maxim 4 locuri. Va rugam sa aveti in vedere ca daca selectia locurilor dureaza prea mult, altcineva ar putea selecta si achizitiona aceleasi locuri inaintea dumneavoastra si veti primi o eroare la momentul platii. Culorile reprezinta categorii diferite de pret dupa cum urmeaza:
    1. Galben = Categoria I
    2. Rosu = Categoria a II-a
    3. Albastru = Categoria a III-a
    4. Maro = Categoria a IV-a
  6. Dupa ce selectati locurile, va aparea o fereastra cu locurile selectate si pretul acestora. Apasati butonul “Adauga in cos” si verificati comanda dumneavoastra.
  7. Selectati modalitatea de livrare dorita:
    • Pentru livrarea prin curier, va rugam sa introduceti adresa completa pentru livrare si un numar valid de telefon. In caz contrar, livrarea nu va putea fi efectuata.
    • Ridicarea de la sediu
    • Pentru print@home va rugam sa introduceti cu atentie adresa de e-mail si sa o verificati inainte de a merge mai departe pentru a garanta trimiterea biletelor la adresa de e-mail corecta.
  8. Selectati modalitatea de plata dorita:
    • Pentru livrarea prin curier, puteti achita cu cardul sau prin transfer bancar. Pentru transferul bancar, veti primi in confirmarea comenzii informatiile necesare pentru plata.
    • Pentru ridicarea de la sediu, puteti achita cu cardul, prin transfer bancar sau cash la ridicare. 
    • Pentru print@home se poate achita numai cu cardul. 
  9. Va rugam sa aveti in vedere ca daca selectati transferul bancar, comanda este valabila doar 120 de ore, iar daca selectati cash la ridicare este valabila doar 72 de ore, de la momentul plasarii comenzii. 
  10. Introduceti adresa de e-mail catre care sa fie trimisa confirmarea comenzii.
  11. Daca doriti sa aveti posibilitatea de a returna biletele cu cel putin 14 zile inainte de eveniment, puteti achizitiona si serviciul Carefree. 
  12. Daca ati selectat plata cu cardul, mergeti spre pagina de plata si finalizati comanda.

Intrebari frecvente

  1. Pot sa imi modific locurile/ metoda de livrare/ metoda de plata dupa ce am plasat comanda?

Odata plasata comanda, locurile/ metoda de livrare/ metoda de plata nu mai pot fi modificate. Utilizati planul de sala pentru a va selecta locurile dorite la momentul achizitiei.

  • De ce mi-a aparut o eroare la finalizarea comenzii?

Eroarea este generata atunci cand un alt client a selectat aceleasi locuri si le-e achizitionat inaintea dumneavoastra.

  • De ce evenimentul apare activ, dar nu mai sunt locuri?

Fiind un volum foarte mare de rezervari, locurile pot aparea ocupate in totalitate. Aceste rezervari expira insa daca nu sunt achitate.

  • Cat timp am la dispozitie sa achit o rezervare dupa ce comanda este finalizata?

120 de ore daca ati selectat plata prin transfer si 72 de ore daca ati selectat plata la ridicare.