Contactează-ne



* toate campurile sunt obligatorii

Întrebări frecvente

Am achizitionat bilete la un eveniment care a fost anulat. Ce trebuie sa fac?

In cazul anularii unui spectacol sau al modificarii semnificative a unui eveniment, restituirea contravalorii biletelor se face prin sistemul Eventim in baza acordului organizatorului.

Pentru biletele achizitionate din reteaua Eventim (Germanos, Carturesti, OMV, Humanitas, Orange, Vodafone, Carrefour): returnarea banilor se va face la punctul de vanzare de unde au fost achizitionate, cu prezentarea si retinerea biletelor in original.
Pentru livrarile prin Curier: returnarea banilor se va face la unul din punctele de lucru Eventim de mai jos, cu prezentarea si retinerea biletelor in original:
Eventim Bucuresti – Bulevardul I.C. Bratianu nr 6 (incinta Cinema Pro)
Eventim Timisoara – str. Marasesti nr 2.(Casieria Teatrului National Timisoara)
Eventim Cluj – Alexandru Vaida-Voevod, nr. 53B – in incinta Iulius Mall

Clientii din afara ariei punctelor de lucru Eventim vor putea trimite biletele prin curier la sediul central, Str Popa Petre nr 5, cod postal 020801, Bucuresti, banii fiind returnati in contul din care a fost facuta plata. Costul transportului va fi suportat de expeditor.
Pentru bilete Print @Home – banii se vor returna automat in termen de pana la 10 zile lucratoare pe cardul cu care s-a efectuat plata.
Eventim.RO este o companie de ticketing si nu de organizare evenimente si colecteaza contravaloarea biletelor in numele organizatorilor terti, din acest motiv nu are responsabilitatea legala pentru restituirea banilor.

Am achizitionat bilete la un eveniment care a fost amanat sau relocat. Ce trebuie sa fac?

In cazul amanarii unui spectacol, biletele raman valabile pentru clientii care vor sa le pastreze, si vor asigura spectatorilor accesul la spectacol si pozitia in sala conform biletului.

In cazul relocarii spectacolului, biletele raman valabile pentru clientii care vor sa le pastreze, si vor asigura spectatorilor accesul la spectacol.
Pentru echivalarea pozitiei in sala cu cea de pe bilet, va rugam sa urmariti pagina spectaolului de pe site-ul eventim.ro, unde vom posta informatiile necesare echivalarii locurilor imediat ce organizatorul spectacolului ni le face cunoscute.

In cazul in care se doreste recuperarea contravalorii biletelor, procedura de returnare este identica cu cea spectacolelor anulate, cu mentiunea ca perioada de returnare va fi delimitata de organizator, iar Eventim.ro ca si companie de ticketing (si nu de organizare evenimente) care colecteaza contravaloarea biletelor in numele organizatorilor terti, trebuie sa respecte dispozitiile acestora.

Nu am fost informat cu privire la amanarea/anularea/relocarea unul eveniment. Din ce motiv?

EVENTIM.RO nu are responsabilitatea legala de a informa clientii sai in legatura cu posibilele anulari/amanari/relocari, totusi va incerca sa instiinteze clientii cu privire la modificari in timp util.
Dintre motivele pentru care nu a fost emisa o instiintare amintim:
• Datele de contact ale clientilor sunt incomplete sau incorecte
• Informatiile din partea promoterilor nu au ajung la noi in timp util.

Pentru a evita neplacerile, va rugam sa vizitati pagina noastra web, www.eventim.ro, inainte sa participati la orice eveniment si sa verificati potentialele modificari in sectiunea Stiri sau in cea de Modificari. In orice caz, nu suntem raspunzatori pentru costuri suplimentare care au legatura cu respectivele evenimente care au fost anulate/amanate/relocate. (hotel, transport, etc)

Am pierdut sau mi-au fost furate biletele. Cum ma puteti ajuta?

Biletele sunt documente securizate – de aceea nu pot fi schimbate in cazul pierderii sau furtului. Daca totusi locurile platite sunt indentificabile, putem sa emitem o confirmare pe care o veti putea folosi pentru a avea acces la evenimentul ales. In acest caz va rugam sa ne contactati prin Formularul de contact

In cazul in care locurile sunt in picioare, nu va fi posibila identificarea lor. Din acest motiv, nu va vom putea furniza alte bilete pentru inlocuire.

In cazul optiunii print@home, ticketul original va fi anulat, contra unei taxe de 5 euro si va fi emis unul nou. Biletul anulat va fi detectat in momentul accesului la eveniment.

In timpul procesului de rezervare am ales evenimentul gresit/numarul gresit de bilete/pretul gresit

In momentul finalizarii procesului de rezervare comanda va fi procesata automat, motiv pentru care nu vor putea fi aduse modificari ulterioare. Pentru orice fel de modificare, va rugam sa ne contactati prin Formularul de contact.

In timpul procesului de rezervare am ales metoda gresita de livrare

In momentul finalizarii procesului de rezervare comanda va fi procesata automat, motiv pentru care nu vor putea fi aduse modificari ulterioare. Pentru orice fel de modificare, va rugam sa ne scrieti pe Formularul de contact.

Imi pot modifica sau anula comanda?

In momentul finalizarii procesului de rezervare comanda va fi procesata automat, motiv pentru care nu vor putea fi aduse modificari ulterioare. Inlocuirea, anularea sau reclasificarea biletelor nu este acceptata de promoterii cu care colaboram. Conditiile procesului de rezervare a biletelor sunt specificate in sectiunea „Termeni si conditii” ale companiei noastre. Daca aveti intrebari suplimentare, va rugam sa ne contactati prin Formularul de contact.

Nu mi-am primit inca biletele.

Va oferim posibilitatea de a urmari rezervarea dumneavoastra. Pentru aceasta, va rugam sa accesati zona de login a contului dumneavoastra. Aceasta sectiune se gaseste in partea din dreapta sus, pe orice pagina a site-ului www.eventim.ro.

Daca inregistrarea contului dumneavoastra a fost finalizata cu success, va rugam accesati tab-ul „Comenzile mele”. Astfel, comezile dumneavoastra vor avea urmatoarele statusuri/mesaje:
• Daca aveti comenzi active in contul dumneavoastra, veti intalni mesajul „retinut/rezervat”.
• Comenzile care au statusul “inregistrat” au pornit deja catre destinatie.

In cadrul sectiunii: „Datele dvs” va rugam sa verificati adresa de livrare. Biletele vor ajunge la adresa indicata de dumneavoastra in decursul a sapte zile lucratoare de la inregistrarea platii.
In cazul in care comanda nu a ajuns la destinatie, in decursul celor sapte zile lucratoare, va rugam sa ne contactati prin Formularul de contact.

Pentru mai multe informatii privind optiunea „print@home” va rugam sa ne contactati prin Formularul de contact

Nu am primit biletele corespunzatoare/ numarul corespunzator de bilete

Va rugam sa verificati biletele primite cu biletele stipulate in mailul de confirmare comanda.

Daca observati orice neconformitate cu comanda efectuata (categorie de pret, numarul biletelor, numarul locului, evenimentul gresit, data gresita a desfasurarii evenimentului) va rugam sa ne contactati in cel mai scurt timp, prin intermediul Formularului de contact. Va rugam sa returnati biletele necorespunzatoare la sediul Eventim (Str Popa Petre nr 5, cod postal 020801, Bucuresti) si veti primi biletele dorite, precum si livrarea lor gratuita.

Mi-a fost oprita o suma necorespunzatoare de pe card.

In acest caz, va rugam sa ne contactati prin intermediului Formularului de contact. Va vom raspunde in cel mai scurt timp posibil pentru a solutiona aceasta problema.

In timpul procesului de rezervare a aparut o eroare

Va rugam sa ne contactati prin intermediul Formularului de contact daca intampinati o eroare in timpul procesului de rezervare. Vom incerca sa solutionam problema in cel mai scurt timp posibil.

Pretul inscris pe biletul meu este mai mic decat cel achitat de mine.

Eventim.ro isi asuma raspunderea pentru comandarea , rezervarea, livrare si vanzarea in avans a biletelor. De aceea, ne rezervam dreptul de a percepe o taxa de livrare sau rezervare. In mod frecvent, pretul biletului poate fi afisat pe pagina principala a evenimentului fara taxe suplimentare.

Cum se creaza taxele din factura mea?

Suma finala corespunzatoare unei comenzi este alcatuita din:
– Valoarea biletelor
– Costul livrarii / rezervarii

a. Livrare Prin Curier – 15 lei
Aceasta taxa acopera costurile serviciului de curierat rapid.

b. Ridicare de la sediile Eventim – 3 lei
Taxa de 3 lei garanteaza faptul ca biletele rezervate vor ramane blocate in sistem (nu pot fi repuse la vanzare) timp de 3 zile de la momentul achizitiei. Daca, in termen de 3 zile, clientul nu se prezinta la unul din sediile Eventim pentru achitarea si ridicarea biletelor, locurile rezervate se elibereaza automat si devin disponibile din nou pentru rezervare.

c. Print@home – 3 lei
Serviciul Print@home este taxabil, deoarece el ofera confortul unei achizitii de la distanta, scutind astfel clientul de efortul de a se deplasa pana la unul din punctele noastre de vanzare.

– Carefree Eventim
Pentru un cost aditional de 5,5% din valoarea biletelor, aveti parte de urmatoarele beneficii:
Posibilitatea de anulare a comenzii cu 14 zile inainte de eveniment – returnare 100% din pretul biletului.
Posibilitatea de anulare a comenzii cu 13 zile pana la 7 zile inainte de eveniment – returnare 50% din valoarea biletului.

– Taxe aditionale
Taxa de administrare comanda, egala cu 2% din valoarea totala a comenzii.

Mentionam ca singura situatie in care nu se percep taxe este aceea in care biletele se achizitioneaza direct de la un punct de vanzare fizic al Eventim (fara rezervare efectuata online in prealabil) sau al partenerilor nostri (Librariile Carturesti si Humanitas, magazinele Germanos, Orange, Carrefour, benzinariile OMV).
Pentru a oferi clientilor nostri o gama larga de evenimente, va punem la dispozitie bilete din alte sisteme de ticketing sau bilete cumparate de la alti distribuitori. Din acest motiv, exista evenimente la care pretul inscris pe bilet nu este acelasi cu pretul pe care l-ati platit in urma comenzii plasate pe site-ul


Suma returnata este mai mica decat suma totala pe care am achitat-o.

EVENTIM.RO este responsabil pentru vanzarea biletelor, dar nu si pentru returnarea sumei achitate in cazul in care evenimentul a fost anulat.Totusi, in cazurile de anulare, vom contacta promoterul, pentru a-l determina sa returneze banii. Veti primi inapoi suma specificata pe bilet. Aceasta suma include, in mod normal, o parte din taxele achitate de dumneavoastra.Taxele suplimentare care pot aparea (modificari ale pretului ca urmare a deciziei promoterului, taxe suplimentare, cheltuieli cu transportul) nu vor fi returnate de EVENTIM.RO. Transmiterea/ pastrarea biletelor reprezinta doua servicii suplimentare celui de vanzare bilete. Din acest motiv, costurile suplimentare care pot aparea nu vor fi returnate in nicio situatie.

Nu mi-au fost returnati banii dupa anularea evenimentului.

Va rugam sa ne contactati prin intermediul Formularului de contact.

Am achizitionat bilete pe site-ul eventim.ro dar nu am primit un email de confirmare. Ati primit comanda mea?

Va rugam sa verificati daca mailul de confirmare a ajuns in dosarul spam. Este posibil ca lipsa unui email de confirmare sa fie datoarata adresei de email gresite. In acest caz, va rugam sa ne contactati pe e-mail, unde sa lasati numele complet, data comenzii dumneavoastra si evenimentul in cauza. Va vom informa cu privire la inregistrarea comenzii dumneavoastra.

De asemenea, aveti posibilitatea de a va verifica propriile comenzi, autentificandu-va pe site-ul www.eventim.ro. Daca nu intalniti comanda la sectiunea „Comenzile mele”, va rugam sa reluati procesul de cumparare al biletelor.

Pentru intrebari suplimentare, va rugam sa ne scrieti in Formularul de contact.

Adresa mea de livrare trebuie modificata.

Daca aveti indolieli privind acuratetea adresei de livrare, o puteti verifica accesand optiunea „datele mele”.

Daca doriti sa modificati adresa de livrare, va rugam accesati optiunea „Adresa de livrare”. Aici aveti posibilitatea de a adauga pana la 5 adrese de livrare sau puteti alege o adresa diferita de cea standard. Accesand link-ul „intoarcere la cumparaturi” veti reveni la pasul anterior. Pentru a putea confirma noile date, va rugam accesati butonul „Continua la checkout”.

In cazul in care adresa de livrare este gresita, va rugam sa o actualizati in cel mai scurt timp. Daca aceasta actualizare nu are loc, nu va putem garanta livrarea corecta a comenzilor dumneavoastra si nu ne vom asuma respunderea pentru orice tip de problema generata de acest aspect.

ATENTIE! Orice modificare afecteaza doar comenzile efectuate ulterior! In vazul in care doriti sa modificati adresa de livrare pentru o comanda deja plasata, va rugam sa ne contactati prin Formularul de contact, in cel mai scurt timp. Exista posibilitatea ca aceasta comanda sa fi fost deja procesata. Din acest motiv, Eventim.RO nu isi asuma raspunderea pentru livrarea la noua adresa.

Doresc sa imi impartasesc opinia/comentariile/criticile cu privire la un eveniment

Eventim.ro isi asuma raspunderea pentru vanzarea de bilete, nicidecum de calitatea evenimentelor. Intreaga organizare, pozitionarea locurilor, precum si stabilirea preturilor intra sub incidenta promoterilor, fara sa aiba nicio legatura cu activitatea Eventim.ro.

In cazul in care sesizati greseli in cursul procesului de cumparare, va rugam sa ne contactati prin intermediul Formularului de contact. Va vom contacta in cel mai scurt timp, prin e-mail, pentru a solutiona problema dumneavoastra.

Am uitat parola contului meu. Ce pot face pentru a remedia situatia?

In cazul in care ati uitat parola dumneavoastra, va rugam sa accesati butonul „autentificare” de pe pagina noastra, apoi veti accesa optiunea „Am uitat parola”. Veti primi un mesaj cu instructiuni pe adresa dumneavoastra de e-mail.

Pentru protectia datelor dumneavoastra, Eventim.ro nu trimite parola prin e-mail, dar in acest caz, veti primi un cod, prin intermediul caruia veti putea reseta sau modifica parola.

Pentru intrebari suplimentare, va rugam sa ne scrieti in Formularul de contact.

Cum imi pot schimba adresa de e-mail?

Pentru a modifica adresa dumneavoastra de e-mail, va rugam accesati site-ul www.eventim.ro accesati-va contul, iar daca v-ati inregistrat deja, accesati optiunea „Contul meu”. Aici va puteti schimba adresa de e-mail, accesand optiunea „schimba adresa de e-mail”. Dupa aceasta modificare veti primi un mesaj pe noua adresa indicata. Va rugam accesati link-ul primit in mesajul trimis catre noua adresa de e-mail, pentru a confirma modificarea.

Pentru intrebari suplimentare, va rugam sa ne scrieti in Formularul de contact.

Nu imi amintesc datele de logare. Ce trebuie sa fac?

Casuta de autentificare cuprinde doua campuri: cel in care trebuie completata adresa dumneavoastra de e-mail si cel in care trebuie completata parola. In cazul in care nu va amintiti parola, veti gasi intructiunile necesare accesand optiunea „Ati uitat parola”. Aceasta optiune se regasteste sub campul „Autentificare”.

Pentru intrebari suplimentare, va rugam completati Formularul de contact.

Vreau sa imi modific datele.

Va rugam sa actualizati in permanenta datele dumneavoastra. Puteti modifica oricand aceste informatii, accesand tab-ul „Datele dumneavoastra”, dupa ce v-ati autentificat in contul de pe site-ul www.eventim.ro.

Pentru intrebari suplimentare, va rugam sa ne scrieti in Formularul de contact.

Cum sa cumpar bilete la mai mult de un eveniment?

Aveti posibilitatea de a achizitiona bilete la mai mult de un eveniment.

In acest caz, tot ce trebuie sa faceti este sa alegeti evenimentele de interes pentru dumneavoastra, apoi sa adaugati in cosul de cumparaturi biletele dorite. Daca doriti sa cumparati mai multe bilete, trebuie sa accesati optiunea „alte evenimente”, alegeti evenimentele de interes si adaugati biletele in cosul dumneavoastra de cumparaturi.
Biletele dumneavoastra vor fi rezervate pentru maxim 18 minute (va rugam verificati momentul in care incepeti procedura de achizitionare a biletelor) in cosul dumneavoastra de cumparaturi.

Dupa ce ati ales biletele dorite, va rugam apasati butonul „Continua la checkout” pentru a finaliza comanda dumneavoastra.

Pentru intrebari suplimentare, va rugam completati Formularul de contact.

Cum si unde pot plati cu un cupon?

Puteti utiliza aceasta optiune de plata numai in centrele EVENTIM.RO sau prin telefon la numarul +40 21 250 10 08

„Aici” veti putea gasi informatii privind punctele de vanzare EVENTIM.RO in Romania. (agentii locale)

Pentru intrebari suplimentare, va rugam completati Formularul de contact.

Cum imi pot verifica comanda?

Va puteti autentifica pe pagina www.eventim.ro pentru a verifica comenzile dumneavoastra. Va rugam accesati butonul „Login/ Autentificare” situat in partrea de sus a paganii web, completati campurile „Adresa de email” si „Parola”. Dupa ce v-ati autentificat, va rugam accesati optiunea „Comenzile mele” pentru a putea vizualiza statutul comenzilor dumneavoastra.

Pentru intrebari suplimentare, va rugam sa ne scrieti in Formularul de contact.

Cand si unde are loc acest eveniment?

Puteti gasi informatii privind data, ora, preturile si locatia evenimentului, pe site-ul www.eventim.ro

Daca nu gasiti evenimentul dorit, va rugam sa urmariti in mod regulat webshop-ul Eventim. Este posibil ca evenimentul cautat de dumneavoastra sa fie pus in vanzare in curand.
Nu ratati niciun eveniment! Veti fi informat cu privire la evenimente si artistii favoriti prin intermediul serviciului Ticket Alarm. Inscrieti-va acum pentru a nu rata perioadele de pre-sale!

In cazul in care va aflati deja in posesia biletului dorit, veti gasi toate informatiile de care aveti nevoie inscrise pe bilet.

In cazul in care exista o modificare a datei sau locatiei evenimentului, veti gasi toate informatiile necesare pe site-ul www.eventim.ro, in cadrul sectiunii „Modificari”/”Stiri” De asemenea, va vom informa de aceste modificari prin e-mail.

Intrebari de interes general

Speram ca am putut raspunde tuturor intrebarilor dumneavoastra.

Pentru orice intrebare suplimentara, va rugam verificati sectiunea „Intrebari frecvente”

Daca doriti sa ne contactati personal, va rugam sa utilizati Formularul de contact.